استراتژی مدیریت فروشگاه ، ایجاد رضایت حداکثری و تامین نیاز مشتری بوده است ، فروشگاه موفقیت خود را در گرو رضایت مشتریان دانسته و رضایت مشتریان تنها برگ برنده خواهد بود

 


اهداف و چشم اندازهای فروشگاه:

• ارائه کالا با بهترین کیفیت

• ارائه کالا با کمترین قیمت و کمترین سود حاصل

• ارسال کالا به تمام نقاط کشور در کوتاهترین زمان

• سیستم هوشمند پیگیری سفارشات و پاسخگویی ۲۴ ساعته

• ایجاد فروشگاهی با قابلیت خرید برای هر قشر با هر توان مالی

• قیمت مناسب و رقابتی

• پشتیبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته

• کاهش ترافیک و تراکم بازار

• حذف محدودیت زمان و مکان در خرید


 


جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات، پیگیری سفارشات، پاسخ به سوالات، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات، انواع راههای ارتباطی از جمله تلفن، ایمیل، پیامک، پیام رسان تلگرام، فرم ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه ارتباط با ما قابل دسترس می باشد.